Bagaimana Anda Boleh Dapatkan 127 Ebook Berharga RM4810 Secara Percuma Click sini!

Ad 468 X 60

Widgets

Cara Menghilangkan Jerawat [Part 2]


"Bagaimana Menghilangkan Jerawat Muka Anda Dengan Cepat, Hanya Dengan Memperbetulkan Kesilapan-Kesilapan Kecil Sahaja Tanpa Menggunakan Produk Mahal!"

Tahukah anda untuk berjaya dalam sesuatu bidang sama ada untuk menghadiri temuduga pekerjaan, mempromosikan produk jualan atau untuk berjumpa dengan pelanggan-pelanggan anda, perkara yang paling utama dan terpenting adalah 'First Impression'!

Daripada ungkapan diatas, adakah anda juga berjerawat? Jika jawapannya 'YA', ia adalah satu kesilapan yang sangat besar untuk anda berjaya dalam 'First Impression' dangan orang yang bakal anda berkomunikasi.

Cuba anda lihat gambar dibawah.

cara menghilangkan jerawat
Jerawat yang dikenali sebagai VULGARIS

jerawat
Jerawat yang dikenali sebagai PYRODERMA FACIALE

jerawat
Jerawat yang dikenali sebagai ACME FULMINANS

Sekarang cuba anda bayangkan jika mereka-mereka yang berada didalam gambar ini berkomunikasi dengan anda, apa yang anda akan LIHAT terlebih dahulu?
Ya, saya sudah tahu jawapannya!

Jadi, persoalannya adakah anda akan fokus pada perbincangannya setelah melihatnya? semestinya 'kurang fokus' kerana pada pandangan pertama sahaja anda sudah tidak fokus pada topik besar yang akan mereka bincangkan.

Oleh itu, saya memperkenalkan:

cara menghilangkan jerawat

Sebuah Ebook yang akan membawa keuntungan besar buat anda jika anda laburkan untuknya.

Kenapa?
Mari kita lihat apa yang terdapat dalam ebook ini:
Bab 1 dan Bab 2 -akan menerangkan secara ringkas mengenai jenis-jenis jerawat yang boleh berlaku ke atas kulit manusia dan juga penyebab ataupun punca yang menyebabkan berlakunya pertumbuhan jerawat. Pada bab ini juga disentuh mengenai kesan masalah jerawat ini kepada kualiti hidup seseorang.

Bab 3 dab Bab 4 - pula menjelaskan mengenai tabiat pemakanan yang menyumbang kepada masalah jerawat ini. Anda juga akan belajar bagaimana untuk memulakan diet yang seimbang untuk memenuhi keperluan nutrisi kulit anda. Anda juga akan mengetahui jenis-jenis zat dan vitamin yang baik untuk memulihkan masalah jerawat anda.

Bab 5 - anda akan didedahkan kepada situasi persekitaran dan aktiviti yang dapat meningkatkan kualiti hidup anda. Setelah membaca bab 5 ini anda akan mengetahui bahawa stress atau tekanan juga menjadi satu penyumbang yang menyebabkan berlakunya masalah jerawat ini. Selain itu, anda akan diberikan garis panduan senaman pernafasan yang betul, cara bermeditasi, bagaimana untuk mendapatkan masa tidur yang berkualiti dan juga motivasi untuk terus berusaha menentang bisikan negative dalam diri anda yang disebabkan oleh masalah jerawat yang teruk.

Bab 6 - anda akan mengetahui bagaimana cara penjagaan kulit yang betul. Anda juga akan belajar beberapa kaedah rawatan semulajadi dari pelbagai sudut seperti kaedah rawatan India iaitu Ayurveda, kaedah rawatan Cina dan juga kaedah rawatan homeopati. Selain itu anda juga akan mengetahui beberapa jenis tumbuh-tumbuhan semulajadi yang mempunyai khasiat yang sangat berkesan untuk mengatasi jerawat anda.

Bab 7- Dalam bab ini yang akan menerangkan tentang panduan dan saranan yang dikhususkan untuk mengatasi kulit berjerawat yang teruk. Tips yang diberikan berupa panduan untuk menyediakan sendiri bahan-bahan semulajadi di rumah untuk merawat jerawat yang parah. Selain daripada itu, terdapat beberapa terapi alternatif dan juga rawatan herba yang boleh digunakan oleh anda untuk mengurangkan jerawat dan memudarkan parut jerawat di kulit anda.Panduan ini sangat bermanfaat dan penuh dengan pelbagai cara merawat dan menangani masalah jerawat buat anda.


Saya sangat yakin pelaburan anda pasti menguntungkan kerana buku ini memberi jaminan 100% pemulangan wang anda kembali tanpa sebarang syarat jika anda tidak berpuas hati terhadap buku ini.


"Adakah Anda Ingin Menghilangkan Jerawat Dan Kembali Melicinkan Muka Anda Dalam Masa 60 Hari Sahaja Melalui Nasihat DR HASSEENAH?"









SHARE THIS POST   

  • Facebook
  • Twitter
  • Myspace
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Stumnleupon
  • Delicious
  • Digg
  • Technorati
Author: Mohammad
Mohammad is the founder of STC Network which offers Web Services and Online Business Solutions to clients around the globe. Read More →

0 ulasan:



Kami Ada Satu HADIAH Panduan yang Sangat POWER Untuk Anda MILIKINYA Sekarang!


Panduan Update Twitter Secara Automatik!

panduan automatik twitter

Panduan ini mengajar anda teknik menguruskan bisnes online anda secara automatik di twitter tanpa perlu login akaun twitter anda. Hanya setup iklan di twitter anda dan anda tidak perlu untuk buat apa-apa lagi. Biarkan ia berfungsi secara automatik! Jadikan twitter anda sebagai mesin yang mempromosikan produk anda selama 24 jam dalam 7 hari seminggu tanpa henti!!

Sila Masukan NAMA Serta Alamat EMAIL Anda Pada Ruangan FORM dibawah SEKARANG Untuk DOWNLOAD Ebook Ini Secara PERCUMA!!


Nama Anda

E-mail Anda






Cerita HOT Malaysia!